taşıdığım yükler etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
taşıdığım yükler etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

13 Kasım 2011 Pazar

Çantam



Bu da günün ikinci yazısı. Ne yapalım, ne zamandır yazmıyorum, sadece okuyordum. Elim varmıyordu, bir isteksizlik bir isteksizlik. Bulmuşken bu şevki kaçırmamak lazım diye düşündüm. Hatta üçüncüsü de gelebilir. Hem haftaya yoğun olacağım, o zamana bu yazılarım iyice demlenir. Belki yazacak bir şeylerim olur sonrası için de. 


Mevzu: Çantam.


İlk mim'lendiğimde ve arkadaş sayım artmaya başladığında kafamda bir fikir oluştu. Çantamızda neler var diye yazılabilir diye. Ama kimseye söylemedim. Evet, aradan birkaç gün geçince bir de baktım ki... Aynı konulu mim dolaşıyor. Mimlendim mi bilmiyorum ama zihnimden geçirdiğim ve böyle bir tesadüfle karşılaştığım için az da olsa paylaşmak istedim. (Arkadaki hoparlör de çıkmasa iyiymiş. :) ) Bakalım neler varmış;








Öncelikle bu çantamı çok seviyorum. Geçen Nisan ayında almıştım. Babam memnun olmasa da ısrarla almıştım. Sanırım içi yanmıştı verdiğim paraya. Hem çok severek kullanıyorum hem de kullanmaya kıyamıyorum. Kızların haricinde dershanede erkekler bile sevmişti, "Timsah derisi mi?" diye bile soran olmuştu. Hiç eskimese keşke.

Cüzdanımı yazın değiştirdim. Hala alışamadım gözlerine. Bozuk paracıklarım kayıp kayıp geliyor. Hala resimlerimi yerleştiremedim ama.

Not defterim ve kalemim de olmazsa olmazım. Birbirinden alakasız notlar sadece onun sayfalarında. 

Telefonum. Kılıfı da bir yerlerde olmalı ama görünmüyor.

Küçük şişe parfümüm, Urban. Onu kullanmaya da kıyamıyorum. Çiçek kokulu. 

Anahtarlığım ve anahtarlarım. Anahtarlığımı arkadaşım Sivas'tan getirmişti. Bir de kalem vardı üzerinde ismim yazan ve de ayna. Hepsi Sivas hatırasıydı.

Yazdan beri KPSS cep kitaplarımın yerini alan dua ve hadis kartelalarım. Beni rahatlattığına inanıyorum.

Zikirmatik'im. :)

Kokusunu sevmediğim el jelim. Çok işe yarıyor. 

Hala tek parça halinde olan kulaklığım. Gerçi yerinde duramamış burada yine.

Veee gözüm gibi koruduğum, sakladığım, kötü zamanlarım için ayırdığım değerli Elit bayram şekerim. 
Stick antepfıstıklı çikolatadan da eksik olmaz çantamda. Ama kalmamış.

Bunların haricinde uzun yere gidiyorsam da tabi ki kitabım.


Benden de böyle dostlarım. Zaten renk mimini yazamayacağımı söylemiştim. 
Bunu onun yerine kabul ediverin. ;)









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...