16 Haziran 2012 Cumartesi

Sanrı II





Gece "Uyudun mu?" demiş mesajda.
Uyumuştum. Sabah haberim oldu.
Rüyamda O'nu görmüştüm.
Uzun zaman sonra.
Üzerime üzerime geliyordu.
Uyandım.
Mesajını gördüm.


***


Kahvaltıdan sonra kapımın arkasında kıyafetlerimi katlıyordum.
Birden odaya girdi, sarılıverdi.
Nefes alamadım.
Elim, kolum kıpırdamadı.
Sımsıkı...
Özlem kokuyordu.
Şaşkınlıkla bakakalmışım yüzüne.


Beklemiyordum.


Gözleri içimi delip geçiyordu sanki.
O iki saniyede çocuk masumiyetini gördüm yüzünde.


*** 


Buna rağmen öfkem yitip gitmedi.
İkisi bir arada nasıl duruyor, bilemiyorum.


***


Yine,
tam ben geleceğime dair adımlar atmaya çalışırken çıkageldi.
Yine, bulandırdı, 
gitti.


***































1 yorum:

  1. unuuuut bulandıranlar iyi gelmez ki. hedeflerini düşün. huzursuz edenlere izin verme. iyi bi durum olsa mutlu olurduuun.
    :)

    mimin vaar.
    :)

    YanıtlaSil

Her fikir değerlidir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...