16 Ocak 2013 Çarşamba

Merhaba!


Herkese kucak dolusu sevgiler!
Ben geldim.
Uzuuuuuun bir aradan sonra, değişikliklerle döndüm aranıza. 
Hayatım değişti diyebilirim.
Şöyle ki; KPSS'den sonra oldu her şey. 
Önce nişanlandım.
Sonra KPSS'den 91 puan alıp Kayseri'ye atandım. İlçesi ve beldesi tabi. Ama Kayseri'de kalıyorum, gidiş geliş yapıyor tüm öğretmenler. 
Öğrencilerime kavuşmayı beklerken nihayetinde oldu ve göz açıp kapayıncaya kadar bir dönem geçti bile. İlk başladığım zamanı düşünüyorum da, komik geliyor. Öğrencilerimden çok iyi olanlar da var, vasat olanlar da. Ama çok uyanıklar. Hepsi Tam Kayseri bebesi. Kesinlikle onlara "para" demeyin, "Bağa ne, ben vermem!" der çıkarlar. :D
Terbiye, ahlak yönünden çok sorunlu öğrenciler var. Küfür eksik olmuyor bazılarının ağızlarından. İntihar edenler, hiç konuşmayanlar var. Bu bahsettiğim 5,6,7 ve 8. sınıf. Düşünün ilerideki hallerini. Çok üzülüyorum ben bazen gördüklerime, yaşadıklarıma. Ama deneyimliler artık alışmış, takmamızı, kendimizi yıprattığımızı söylüyor. 
İşte böyle. Ani bir girişle başladım bu senenin ilk yazısına da.

Çok hızlı gelişti her şey. Nişan, atama, ev bulma, taşınma derken kendimi burada buldum. 
Nereden nereye yaa.
Yepyeni insanlar tanıdım, hala tanıyorum. Okuldaki öğretmen arkadaşlarımın hemen hemen hepsi genç. Hatta ikisi benim gibi stajyer. 
Çok şükür. 

Şimdilik bunları dökeyim yazıya.

Ama altını çizerek yazmak istediğim asıl konu şu;
Okulumuz bina olarak yeni, çok güzel. Ama kütüphanesi çok zayıf durumda. Kitapların çoğu ansiklopedi. Yıllanmış ve çocukların okuyabileceği hikaye, roman türü çok az.
Esnaftan ve gönüllülerden kitap toplamayı çok düşündüm ama haftanın 7 günü okuldayım. Hafta sonu da seminerlerim var. (En sinir olduğum kısım burası zaten.) 
Aklıma burası geldi. Burada kitap okumayı seven, bu konuyla çok güzel etkinlikler yapan blogdaşlarım var. Eğer gönüllü olurlar da, çorbada tuzumuz olsun derlerse, çok mutlu olurum. Ben elimden geldiğince kitap almaya çalışıyorum ama kısıtlı oluyor. Her türlü bağışı kabulüm. İlla ki sıfır kitap olacak diye bir şey yok. Onların seviyelerine uygun, kıyıda köşede kalmış, artık el değmeyen kitaplar makbule geçer. Daha ne diyeyim. 

Bekliyorum...




ve 
Özlemişim 
yazmayı...










11 yorum:

  1. hangisine hayırlı olsun demekle başlamalı:D
    ikisine birden :)
    Allah ım mübarek kılsın yüzünü ağırtsın:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, hoşgeldin Firari Ruhum.
    Hayırlı uğurlu olsun hem nişanın hem okulun. Şİmdi ki öğretmenlere Allah sabır versin.
    Kütüphane için yardımcı olmak isterdim ama geçtiğimiz ay verdim kitaplarımı.....
    Sorarım ama çevreme
    Sevgiler, iyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  3. Nişanında okulunda hayırlı olsun:)
    Bazı şeyler üst üste yaşanınca insan hayatın ne kadar hızlı akıp geçtiğini hissediyor demi?
    Rabbim hep gönlüne göre versin:)

    YanıtlaSil
  4. Rabbim hayirli ugurlu etsin hem nisanini hemde stajini canim, rabbim tamamina erdirmeyi nasip etsin hayirlisi ile .. cok optum..

    YanıtlaSil
  5. Nişan hayırlı olsun. Ayrıca hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin tekrar, kocaman kocaman hayırlı olsun diyorum!
    Artık yeni tecrübelerini deneyimlerini yazmalı, daha çok paylaşmalısın :)

    YanıtlaSil
  7. Nişanınız hayırlı olsun allah mesut etsin

    YanıtlaSil
  8. ben blogumda yazamıyrm artık eski blogum olsum gökkusagı gibi :) bir bakayım önceki takip ettiklerim neler yapmıs okuyayım dedim bu yazınla cook heyecanlandım vee cok sevindim Allah hayırlı eylesin, mutlu olmana cok sevindm kpss sürecini hep okudum burdan cok sevindim ALLAH bana da mezun olup atandıgım günleri nasip etsin öyle cok istiyorum kii, öğrenci olmaktan sıkıldım artık kendi hayatımı kurmak istiyorum :) yeni öğretmen olarak deneyimlerini paylaşmanı cok isterim :) kendine cok iyi bak canım

    YanıtlaSil
  9. Sizin için her şeyin hayırlısı olsun.

    Çocukların durumu üzücü tabii. Eğitim öğretmenlerden bekleniyor hep ama okul çağı ahlak eğitimi için çok geç bence. Bu ailede öğretilmeye başlanmalı ve okulda devam etmeli.

    YanıtlaSil
  10. canım geç oldu ama ataman hayırlı olsun. çok sevindim görev aldığına. her şey gönlünce olsun. Ben de ilk göreve başlamadan önce nişanlanmıştım:) nişanın da hayırlı uğurlu olsun, mutluluklar diliyorum. haberlerini duymak güzel.

    YanıtlaSil
  11. Mehtap, çok çok teşekkür ederim. Allah razı olsun. Herkesin gönlüne göre olsun. :)

    YanıtlaSil

Her fikir değerlidir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...