7 Ocak 2012 Cumartesi


Keyfin yerinde belli ki.
Aklına gelen diline inivermiş.
Ama,
telefonda konuşurken anneme soruyorsun "R. nasıl, ne yapıyor?" diye. 
Kendin, bizzat bana sormuyorsun. Ne telefonda ne msn'de. Sormuyorsun. 

Soramıyorsun.
Vaktin yok ya.
Sorumlulukların çok ya.
Hani...
Düşünmen gereken çok şey var ve yapman gereken.
Ben anlayamıyorum ya hani.

Neden erkekler mutlu zamanlarında, yüzleri gülerken iyi de, 
kötü, sıkışık zamanlarında muhatap bile olmuyorlar? 
Konuşmak, görüşmek istemyorlar.
Yoksa benim tanıdıklarım mı öyle?..
İkimizden birinin "sevgi"nin ne demek olduğunu bilmediği kesin ama.

Ama vakit gelecek.
Hiç sesimi çıkarmadım.
Bekliyorum.

Annem söyleyecek değil sen aklıma geldiğinde neler yaptığımı.
Stresten, üzüntüden nerelerimin ağrıdığını.
Düşünmemek için nelere kafa yormaya "çalıştığımı".

Aman, 
neyse ne.









8 yorum:

  1. yok anacım merak etme bunların hepsi aynı,imalat hatalı:)

    YanıtlaSil
  2. bilemiyorum artık, bir sorun var ama toplu mu anlayamadım. :)

    YanıtlaSil
  3. birdelisevda, heh he :D çok iyiydi. Ben de öyle düşünüyorum. Bakalım...

    YanıtlaSil
  4. bu kısının kım olduğunu anlayamadım sevgılınız mı?yoksa platonık asık olduğunuz bırı mı?

    YanıtlaSil
  5. biricitconsungunlugu, karşılıklı ama sevgilim diyemem, bunun adı ne, ne demem gerekir bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  6. en güzel sözcüğü söylemişsin ki;"Aman,
    neyse ne" işte bu kadar..o kadar da önemseme..:))

    YanıtlaSil
  7. Bekleme bence, soracak olan elbet çıkacaktır.
    Hem sevginin ne demek olduğunu bilmekle kalmayıp sevgiyi hissettirmenin de ne demek olduğunu bilen biri olacaktır. En makbulü o'dur ;)

    YanıtlaSil

Her fikir değerlidir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...