17 Haziran 2013 Pazartesi

Kitap Alışverişim 2



Herkese merhaba.
Okullar da bitti. :D
Öğrenciler olmadan sakin bir seminer dönemine başladık. Ve seminer konumuz da Hızlı Okuma ve Teknikleri üzerine. İlgimi çekiyor biraz. Zamanında dersine, kitaplarına çok aşina olsam da. Zaten benim okuduğum kitaba şaşıyor herkes.

Neyse, duramıyorum. Stres yaptıkça kitap alıyorum.
Malum düğün öncesi ama. Almam gereken bir sürü şey varken yine kitap almadan edemiyorum.


Sevdalım Hayat: Livaneli'ne takmış durumdayım. Zaten şu anda Kardeşimin Hikayesi'ni okuyorum. İnanılmaz akıcı ve merak uyandırıcı. Harika gidiyor. Ve yazarın tüm kitaplarını okumaya çalışıyorum. Son iki kitabı kaldı okumadığım. Onları da en kısa zamanda :)


Beni Seç: Açıkçası bu ara kendimi hafif kitaplar okumaya adadım. Şöyle yazlık kitaplar denebilir. Akıcı, kolay, eğlenceli türden. Yoğun bir eğitim döneminden sonra ben de hak ettim bunu. Zaten çok satanlar arasındaki serilerden biri. Dedim ikisini de alayım. Çok merak edersem ikincisini anında bulamayabilirim. Bu sebeple Elit'i de aldım. Migros'ta tüm kitaplarda % 40 indirim vardı. Ondan faydalanarak aldım bunları da zaten. Çok da iyi oldu.

Med Cezir: Yine sevdiğim yazarlardan Elif Şafak'ın okumadığım tek kitabı buydu. Kısmet bu zamanaymış. Üniversitede iken de Elif Şafak'a takıktım fena halde. Şu sıralar kitap çıkarsa da okusak. Yine Aşk gibi damgasını vurabilecek şekilde olsa fena olmaz.

Obsidiyen ve Oniks de yine şu aralar popüler olan serilerden. Okumayayım diyordum ama duramadım. Dediğim gibi hafif olur, iyi gider diye bunu da aldım. İnşallah değer.

Maraz da, Hande Altaylı'nın Kahperengi'sinden sonra merak ettiğim bir kitaptı. Ama bulamıyordum. Buldum, hemen aldım. İnşallah bu da güzeldir.






Bu aralar okuma isteğim iyice arttı.
Sizlerin de öyledir umarım.

Dilerim, dolu dolu geçer herkesin tatili.
Kitaplarla bir de... ;)




1 yorum:

Her fikir değerlidir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...