10 Mart 2012 Cumartesi

Günden





Merhaba.

Bugün çok güzel bir gün geçirdiğim. O'nunla. Annem zorla gönderdi, ama biliyordu çok sıkıldığımı. 
"Doktoruna git." dedi. Beni iyileştirdiğini düşünüyor. 


Aklımdaki yerlere  uğradık. Almak istediğim şeylere baktık. Alışveriş yaparken çok eğlendik. 
Ne zamandır böyle mutlu olmamıştım. İçim huzur doldu onunla. Sığınağım. 
İstediği zaman erkekler de iyi bir alışveriş arkadaşı olabiliyormuş. 
Beni mutlu etmek için. 


Kitap aldım. Daha önce hiç girmediğimiz kırtasiyelerden, dükkanlardan harika malzemeler bulduk. Aklıma o yerleri not ettim. Daha önce gözümün önünde olup da göremediğim şeyleri fark ettim.

"Ağızda dağılan" taze fıstıklarıyla bol çikolatalı profiterol yedim. Mutlu olunmaz mı? 
İştahım açıldı. Resimdeki muz üzeri puding, profiterolün yerini tutmasa da. 

Ve salep.

Aklımda yapacak çok şey var. 
Hepsi birikti ama kendimde güç bulamıyordum. Liste yapıp ucundan tutmam gerekiyor artık. 



Yazmam gereken yazılar, not etmem kitaplar, filmler, düzenlemem gerekenler...
En kısa zamanda inşallah.

Bugünlük bu kadar.

Bir de, unutmadan;
Lütfen sayfamın sağ tarafındaki ankete fikrinizi yazarsanız/seçerseniz benim için çok faydalı olur. Onun dışındaki tüm olumlu olumsuz eleştirilerinize de kabulüm. Açığım, bekliyorum. 

17 yorum:

  1. cok guzel bıgun gecırmıssın canım:) kıtaplarda harıka bıtınce elestırı yazılarını beklıyorum :) sevgıler

    YanıtlaSil
  2. bazı ruhlar insanı öyle güzel hafifletir ki...
    Kitaplar güzel seçim..

    YanıtlaSil
  3. Harika bir gün geçirmişsin :)
    Helede kitap alımı ve yanında profiterol hımmmmm :) afiyet bal şeker olsun canım. :)
    İyi pazarlar. :)

    YanıtlaSil
  4. biricit'im, harikaydı gerçekten. Inşallah okudukca yazarıım tabi ki canım.

    YanıtlaSil
  5. Nar-ı Can, kus gibi hafifletti gerçekten. Her ruha lazım aslında. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. gülsah'cım, güzeldi. Ama tabi senin keyifle geçirdigin günlerin yanında benimki hafif kalır. Her zaman olmadığından, nadir olduğundan diyorm. Yoksa hala her şeyin tadı damagimda. Nasıl da çabuk geçiverdi. Maalesef. Simdiden Hayırlı pazarlar canım. Senden de güzelliklerle dolu paylaşımlar bekliyorum. Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel.Sıkılınca gidebileceğin ve seni hafifletecek bir doktorun var:)ben de istiyorum böyle bir doktor.Bir çok arkadasım var ama genelde ben doktor oluyorum bu gezintilerde:( bu da güzel tabiki de yine bir doktorum olsa çok iyi olurdu diye düşünüyorum.
    Gerçi suan gercek bir doktora ihtiyacım da var cok ama cok hastayım.
    buna rağmen bu mutlu günün sonrası sana mutluluğun daim olsun inş demek istedim:)
    anketine de katıldım.
    Sen ne istersen paylaş canım ben zevkle okuyorum hepsini:)
    bu arada kitaplarımı kaydetmek demişsin ya yoksa bu benim yaptığım altı çizili cümleleri deftere geçmek değil dimi:)
    kütüphanecilik mi yapıyosun yoksa:)

    öptüm seni
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. bluestyle, doktor olmak da güzel canım ya. Sayende birilerinin yüzü gülebiliyor, sıkıntıları eksiliyorsa bundan güzel şey de nadir bulunur. Çok şükür ki, öyle bir doktorum var. Geçmiş olsun canım, neyin var?
    Anketime katıldığın için teşekkür ediyorum. Ahh kütüphaneci olmak isterdim aslında. Ama kast ettiğim senin dediğin gibi. okuduğum tüm kitapları not ettiğim, hakkında her bir şeyleri yazdığım defterlerim var da. Ona yazamadım bir türlü son okuduğum kitapları.

    YanıtlaSil
  9. bluestyle, konuştukça ortak noktalar mı buluyoruz ne? :D

    YanıtlaSil
  10. Dün bende kitap aldım. Kitap olan alışverişler daha mutlu ediyor beni.

    YanıtlaSil
  11. Profiterol harika! :)arada böyle zamanlar gerekiyor canım, sağ taraftaki ankete bakıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  12. ne güzel bir gün olmuş! içinde profiterolün olduğunu bir günün kötü olma ihtimali yok zaten:) ben de kafamda yapacaklar listesi ile dolaşıyorum. günler neden bu kaddar kısa??
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. K.C.S., sen hangi kitapları aldın canım? Ben bunları bulabildim.

    YanıtlaSil
  14. Senden Benden Bizden, teşekkürler canım. Yorumlarını bekliyorum hep. :)

    YanıtlaSil
  15. alkım, doğru diyorsun yaa. Yetmiyor sanki de mi? Ya da biz mi yetiştiremiyoruz. Daha az uyusam daha çok yaşasam diyorum hep ama her zaman olmuyor yaa. :(

    YanıtlaSil
  16. ne güzel bi'gün olmuş bu! çok tatlı ayrıca :) her gün böyle keyifli geçse, hiç pazartesi olmasa keşke.. evet, pazartesi depresyonundayım! öperim :))

    YanıtlaSil
  17. Kuulumsu Kadın, düşün ki bugün CUMA! Biraz zor ama :D Sen düşünsen bile iştekiler düşündürmez eminim ki.
    Öpüyorum canım, kolay gelsin sana.
    PAZARTESİLERE ÖLÜM!!

    YanıtlaSil

Her fikir değerlidir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...