9 Temmuz 2013 Salı

D&R İndirimli Kitapları



Merhaba. Bugün kendimi aştım, ikinci yazımdayım. Ama bunu paylaşmak istedim.
Kitap almama adına kendi kendime bir sözüm vardı ama bakın buna hangi güzel indirim engel oldu?..

D & R'nin Can Yayınları'ndan sonra Doğan Kitap indirimi de başlamış. Kitaplar 5 TL. Bunun için açtım ama diğer indirimdekilerden attım sepete.






Ben bu güzel 6 kitabı aldım. İlk defa D & R'nin internet sayfasından alışveriş yapıyorum. Ödeme yapana kadar fiyatlara inanmadım ama gerçekten de varmış indirim. İnşallah bir sorun çıkmaz, çünkü çok hevesli aldım. Ve ilk defa uygun buldum. Sizce de uygun mu bir bakın arkadaşlar?

Ve siteye bir göz atın derim. Kaçırmayın alacağınız kitaplar varsa...



Dostluk Ekmeği 9,90 TL


Gökkuşağını Yakalamak 9,90 TL



Neredesin Bernadette? 9,90 TL



Lux 3 Opal 15,49 TL


Aynı Yıldızın Altında 18,49 TL



Edebiyattan Pek Anlamam 10,12 TL



Yorumlarınızı bekliyorum.



1 yorum:

  1. Ben D&R'dan uzun süredir alışveriş yapıyorum. Zaman zaman böyle kampanyalar yapıp beni coşturuyorlar. Bu son kampanyadan bir hayli kitap sipariş ettim ben de. Oldukça uygun fiyatları. 34 TL'lik kitabı 9.90'a aldım daha ne olsun. :)))

    YanıtlaSil

Her fikir değerlidir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...