27 Temmuz 2013 Cumartesi

Düğün İçin Önerileriniz



Herkese merhaba.
31 Ağstos'ta düğünümüz var. 
Araya bayram girmesi sebebiyle az kaldı diyebilirim.
Şu an hazırlık aşamalarındayız, Ramazan'la beraber tatlı telaşlardayız.
Ve ben farklı şeyler olsun istiyorum.
Her ne kadar her düğün birbirinin aynısı olsa da vardır küçük ayrıntılar.
Davetiyemizi beğendik. 
Nikah şekeri siparişimi verdim.
Magnet siparişi verdim.
Anı defteri ve kalemi siparişi verdim.
Bir de şu şekilde  kına hatıra afişi yaptırmayı düşünüyorum.

Tüm bunların dışında düğün için farklı önerilerinizi bekliyorum. 
Beyin fırtınası gibi yapabiliriz, belki ilham gelebilir.
Özellikle bir Türkçeci-Edebiyatçı olarak aklıma şiirler geldi ama tam oturmadı kafamda. 
Haydi...
Düşünceleriniz benim için değerli.
Saçma da olsa...

Yardımlarınızı bekliyorum.




1 yorum:

Her fikir değerlidir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...