3 Mayıs 2012 Perşembe

Cafe Crown'lar Karışırsa





Sevgili anacığıma yürüyüşten gelirken Cafe Crown Latte sipariş etmiştim. 
Az çok biliyordum bulamayacağını ve kağıda yazıp verdim.
Arkadaşıyla, iki kafadar almışlar, gelmişler.
Ama Ginsengli  & Guaranalı % 20 Kafeini Artırılmış ACTION'dan!!
O ne bee?!





Hem de bir değil, iki değil, doldurmuş gelmiş.
İşin güzel kısmı da fişi almamış ki, değiştirelim. 
"Yoktu, çok aradık valla." diye belirtmesi üzerine serbest bıraktım.


Ben yeni görüyorum valla, daha önce bana cazip gelmemiş demek ki.
Sanırım enerji. (Essahsa :) )
Du, ben bir araştırayım... 




11 yorum:

  1. bende içmiştim bundan ama tat olarak farkı yok ama enerji veriyor mu hakikaten bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  2. içinde ginseng varsa iyidir o kahve ya :D tadı nasıl baktın mı bari :D

    YanıtlaSil
  3. NABRUT; evet enerji veriyormuş güya ama pek bir farkı yok diyor yorumlarda da. Araştırma sonucunda. :)

    YanıtlaSil
  4. seymsomething, henüz içmedim canım yaa, uçurur muçurur diye korktum :p

    YanıtlaSil
  5. en fazla bi süre yerinde duramazsın ya bi dene en iyisi (bkz.çıkarcı öğrenci) :D

    YanıtlaSil
  6. Seymsomething, :D heh he, tamam. Bir deneyeyim, belki ders çalışırken işe yarar :DD

    YanıtlaSil
  7. enerji veriyorsa, en azından uyanık tutuyorsa söyle lütfen şu aralar çok ihtiyacım var T_T

    YanıtlaSil
  8. seymsomething, beni denek olarak mı kullanıyorsun bakiiiim? :)
    Şaka tabi, içer içmez yazacağım merak etme ;)

    YanıtlaSil
  9. dışarıdan öyle gibi görünüyor olabilir ama deeeğğğiiiilll :Psen burda öğrenci milletine bi öncülükte bulunuyorsun. bu çok kutsal bi gürev aslında :P
    teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  10. seymsomething, he valla, öğrenci milletinden başka kime yarar zaten :)

    Sonra, Cafe Crown Action içenlerin yüzde 99'u öneriyor diye saçma bir reklam çıkar :P

    YanıtlaSil
  11. ahahahah evet :D iyice calgona döner sonra o da asdfghjkl

    YanıtlaSil

Her fikir değerlidir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...