2 Mayıs 2012 Çarşamba

İlk (ve de Son Olabilir)



Herkese selam.
Nasılsınız, keyifler nasıl bakalım?
Bu ara pek bir aktifim, maşallah bana. 

Bu benim ilk kıyafet postum. Aslında sevmiyorum ben böyle göstermeyi. 
Başkalarınınkine bakmak güzel oluyor da...

Şu sebeple yapıyorum bunu: 
Bugün burada bir yurt öğrencilerine yardım amaçlı kermes vardı. Tam bizim apartmanın altında.
İnanılmaz güzel şeyler vardı.
Tam sizlik valla.
İğne oyaları, şallar, seccade takımları, yemeniler, havlular, işlemeler...
Neler neler...
Biz de annemle bir şey alalım dedik ama almışken de hanı değişik olsun, kendimizin yapamayacağı bir şey olsun dedik. Ve aşağıdaki şalımsı şeyi aldık.
Hatta üstümde aşağıdaki kıyafetlerim vardı.
Kadın da hemen üstüme uygun buldu.
Renkleri uydurdu.
Beğendim ben de, aldık.

Ama kafamda şöyle bir soru işareti var: 
Alışkın değilim ya ben, sadece kışın takarım böyle şeyleri.

Bahar veye yazın bunu takabilir miyim?
Nasıl, neyle kullanabilirim?


Dedim madem bunu koydum, kombin halinde göstereyim.
Hepsini de severek aldım ve giyiyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum, önerilerinizi ve de değişik fikirlerinizi...
Nasıl?




















14 yorum:

  1. ben senin kapalı olduğunu yeni öğrenmiş oldum :)
    çantan hairka nerden aldın ki?

    YanıtlaSil
  2. cidden çok hoş bi kombin bence ^^

    ama normalde eşarp ya da şal boynunu kapattığı için sıcak havalarda bir de takarsan daha bi bunalabilirsin havalar cidden fena bi hal almaya başladı :/

    ama yine de çok güzeller bence :D güle güle giy hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. bahar da takabilirsin tabiki de, , ben de almıştım yardım amaçlı kremini.. :)

    YanıtlaSil
  4. NABRUT, doğrudur canım. Böyle göstermeyince biraz zor anlaşılıyor. Çantamı Kayseri'den almıştım canım. Sevindim beğenmene

    YanıtlaSil
  5. Canım ben şal ve fular kulanma özürlüsüyüm pek yardımcı olamayacağım. Ama yine de örgü olduğu için kışın takman daha doğru. kombinden harika burada, bayıldım gülerek giy. Artık bekleriz senden de kombinleri

    YanıtlaSil
  6. Seymsomething, ben de öyle düşünüyorm.pancom mesela zaten boğazli. Bir eşarp üstüne o, terle babam terle. Başka şeylerle de yine ayni olur sanki.

    YanıtlaSil
  7. Seymsomething, ben de öyle düşünüyorm.pancom mesela zaten boğazli. Bir eşarp üstüne o, terle babam terle. Başka şeylerle de yine ayni olur sanki. Teşekkürler canım benim

    YanıtlaSil
  8. swotpisces, Aaa öyle mi? Tesadüfe bak. Eşarp faktöru ile biraz sıcak olurmus gibi geliyor ama bakalım artık.

    YanıtlaSil
  9. Mehtap, el atmadıgim bir bu kalmıştı :p bakalım, ilerleyen zamanlarda belki. Kışın daha mantıklı geliyor bana da. Ama kıyafetime uyum sağlamasi çok büyük tesadüf. Sanırım almam için :) Teşekkürler, beğenmene çok sevindim.

    YanıtlaSil
  10. Çantada takıldım çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  11. Şehirler Arası Aşk, :) arka tarafı da pembe. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. Anamm orda eşarp gördüm firarim kapalıymıs demeeek :D pancon cok güzel aynısının grisi bir arkadasımda var cok tatlı duruyr sende de güzel olur. O sal trikodan galiba cok sıcak olur bence hafif serin yagmurlu havalrda iyi de simdi sıkar seni. Bende ince sal kullanırım boynumda bazen acık yakalı bluzda ya da önü gögüslermi cok belii ederse takarım:) desensiz tek renk badilern üstünde kullanblrsn hareketlendirir:)

    YanıtlaSil
  13. esved, Amaniiiinn sen de mi bilmiyordun? :)

    Evet, dediğin gibi sıkar herhalde. Zaten abes de durur bence de. Evet, tek renk badilerin üstüne iyi fikir canım. Teşekkür ediyorum, öpüyorum seni ;)

    YanıtlaSil
  14. ben de fularımsı şeyleri pek kullanamıyorum, sanki boğazlanıyormuşum gibi hissediyorum sonra :) yine de sen güle güle kullan, rengi bi harika :)

    YanıtlaSil

Her fikir değerlidir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...