7 Mayıs 2012 Pazartesi

Yine De Ben Toplardım





"suya benzerdin, musluktan damlardın mesela
ben uykuya dalmadan hemen önce.
ya da durup dururken bir salgın hastalık getirirdin uzaklardan,
bana armağan ederdin…

hiç bi şey yapmasan, ayakkabımın içine girerdin,
tam da evden yeni çıkmışken ben…

sen basbayağı suya benzerdin…
ne zaman kötü hissetsen,
kötü hissettirmek için yokuş aşağı akmaya başlardın bütün gücünle,
tabi ki ben olurdum yokuşun altında ve her zaman hazırdı savunman;
yokuş yukarı nasıl akacaktın…
ve tabi ki gövdemi parçalardın…
sen benim gövdemi parçalardın da,
yine de ben toplardım yerlerden kalbimin kırıklarını…"



"..."
"sustum"






1 yorum:

  1. hay allah yine hüzünlü.
    ses bence kimse onunla konuşma bi daa.
    :)

    YanıtlaSil

Her fikir değerlidir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...