13 Mayıs 2012 Pazar

Dökülenler



Gergin bir bekleyiş.
Düşüncelerim, sıkıntım bedenime yansıyor.
Rüyalar olmuş kâbus.
Rahatsızım.
Karın ağrıları...
Yüzümde sivilceler...
Gözüne giriyor, 
ama durup düşünmüyor.
"Neden?"

***

Zaman çok çabuk geçiyor.
Ama değerini bilmiyoruz.
Bu "an"lar bir daha elimize geçmeyecek.
Hiçbir şey yaşamıyoruz ve
daha sonra böyle fırsatlar olmayacak.

*** 



Sevdiğinin elinin yanlışlıkla eline değmesi, 

(içi/dışı) nasıl titretirmiş...


***

Sevdiğinin, sadece "sevdiğin" olarak kalması...
Ne zor.
Ne imkansız.
Sadece...
Sevdiğin adam/kadın.
Fazlası yok.
Sadece.
Ne sevgili, ne dost, ne eş, ne de kardeş.
Hiçbir şey.
Ötesinin olmaması... 


***

Gülüyor O.
Gülemiyorum.

***

Vakit yaklaşıyor.
Son'a vuracak.

***

Sakınmak...
Neyi kimden sakınıyorsun?
O da sen, o da.
Hepsi senin ki.
Parçan.

***


Acıyor.
Acıtıyor.
Bilmiyorsun.
Senin de acıyor,
ama kulak vermiyorsun.

***

Her seferinde kendimi korumaya çalışıyorum.
Kalkanlarımı hazırlıyor, zırhımı bürünüyorum.
Sonuç?!!
Değişmiyor.

***











5 yorum:

  1. hay allah anlamadım ama iyi bişi diil sanırım. yolunda olmayan bişi var. yolunda diilse unut gitsin. bi yığın işin dersin var bi de yanılmıyorsam. üzücü herşeyden kaçmalı ki.
    :)

    YanıtlaSil
  2. deep, yetişmiş hüznüme, her zamanki gibi.
    Sağ ol, hep var ol.
    Hafızam unutacak kadar güçlü olsaymış keşke. Kaçmaya çalışıyorum mümkün olduğunca.
    Çok teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. firari yolcu... beynınle savaştın mı hiç? seviyorsun sevmiyorsun diye :(

    YanıtlaSil
  4. Kahve Çekirdeğim, beynimle kalbim savaşıyor, beynimin kazanması için uğraşıyorum ama yeri geliyor olmuyor.

    Var mı bir önerin? :/

    YanıtlaSil
  5. hmm canım benim önerim şudur ki terk et eğer sevgili iseniz. ciddiyim bak biz kadınlar sevgimizi belli ettiğimiz için adamlar it gibi davranıyorlar. ben dua ile rahatlıyorum yani 2-3 defa cidden Allah'ım neden böyle neden al canımı dediğim ilişkim oldu... yani şimdide içim yaralı burdan anlatmayayım önerilerimi neslihan_kocak@hotmail.com.tr her zaman yazabilirsin .

    YanıtlaSil

Her fikir değerlidir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...