3 Mayıs 2012 Perşembe

Gündem/n 3


Selam millet!..


Yoksa kimse yok mu?
Herkes Fatmagül ve Polat'ın başında mı yoksa?




Efendim, gündüz kahve karışıklığından sonra biraz ders çalıştım. 
Ütü yaptım, yemek yaptım, bilimum ev hanımlığından üzerime düşenleri yerine getirdim. 
Ve güzel kahvemi denedim. 
Seymsomething, canım, duyuyorsun?
Valla bana bir şey olursa önce annem sonra seymsomething'den bilirim. :P
 Kuzum valla bir işe yaramadı.
Aksine uykum geldi yaa. Gerçek diyorum bak.
İçince bir uyuşukluk geldi üstüme.
Cafe Crown'ın normal kahve tadını bilmiyorum ama bizim Hollanda kahvemize göre tadı biraz değişik.
Bir ağırlık, acılık yok, değişik bi' sey ya, tarif edemiyorum.
Ama enerji falan gözlemleyemedim doğrusu. :)

Arkadaşlar, öğrenci milleti adına kutsal bir görevi yerine getirdim gibi. 
Enerji adına tavsiye etmiyorum, başka şeyleri deneyin derim.
Belki de içeriği de aynıdır bunun normal kahveyle, dışı farklıdır.
Tuzak da olabilir yani.

Dün, "bozuk süt" haberlerinden sonra bir espri dönüyordu ortalarda;
"Bundan sonra sütleri önce ÖĞRETMENLER içecek, zehirlenmiyorsa çocuklar da içecek." diye.
O geldi aklıma şimdi. 


Biraz tekrar yaptıktan sonra keyfime bakmaya karar verdim.
Salı gününden beri bir şey izlemiyordum, 1 Erkek 1 Kadın'ı bekliyorum şimdi.
Hem de, muz-çilek-çikolatalı puding karışımımla.
Geçen sene sınav telaşından baharın geçtiğini anlayamamıştım ve de yazın başını.
Düşünün, en sevdiğim meyvelerden eriği bile doğru dürüst yiyemeden geçivermişti vakit.
Bu sene dedim, yine aynı olmasın. 
Mevsimleri kaçırmadan tadını çıkarayım...

Kilo sorunu olanlar, olmasa da olduğunu düşünenler varsa, gözlerini kapatsınlar.
Zira, çok lezzetliydi.
Ha çilek, az hormonsuz olaydı iyiydi, iyiydi...



Bugün gündüz anneme misafir geldi.
Kadın beni görünce "Maşallah, filinta gibi kız." dedi.
Nasıl bir tabirse o? 
:)
İyi bir şey dedi galiba.
Zayıfım ya.



Bu ara birçok şeyi kafaya takmamaya çalışıyorum lakin pek mümkün olmuyor.
Bazı insanlar görmemiş.
Gerçekten.
Sonradan görme.

Üff, neyse konuşmayım daha fazla.
Allah ıslah etsin, Allah akıl fikir versin.

Hak edenlerin de gönlüne göre versin.
Yürekten bir AMİİİİİİİNNN...






7 yorum:

  1. Selam canim ben burdayim.ven de 1erkek 1 kadini bekliyorum. gunun yorgunlugu uyku olarak sonlanmazsa izlicem. sut konusunda da biz ogretmenleri bir denek etmedikleri kalmisti onu da yaparlar bu gidisle. Bu arada o cilek de nesi oyle aman Allahim cikolatalimi hem de. offff bayilirim cilek ve erige. afiyet bal seker olsun. filintaligindan daim olsun :)))) iyi geceler canim

    YanıtlaSil
  2. anaaa kandırılmış annen dfghjksdfer.
    o zaman alman markası tchiboya tam gaz devam. inanmıştım oysa ki ben o "enerji verir" kısmına T_T

    bozuk süt olayı bana çok saçma geldi :S süt bozulduğunda içilmeyecek bi tat alır ne de olsa çocuklar onu nasıl içti ki? ya da keser falan bir şey olur yani bozulan süte fff. bilmediğim bi detay mı var?

    o ne güzel şey öyle O_O ama ya şimdi gece gece yapılır mı bu da fff. yazık değil mi blogunu ziyarete gelen insancıklara O_O

    o kadın iltifat için farklı bi kelime kullansaymış keşke :D abazan erkekler kullanıyo onu daha çok dfghjkojvndf

    YanıtlaSil
  3. Mehtap, süt konusu bir acayip ya, açıklamalar da tuhaf iddialar da. Biraz da malzeme çıktı bence.
    Gel beraber olsun canım... :)
    Uyumazsan.

    YanıtlaSil
  4. seymsomething, üzgünüm yaa, ama sen dene bir de. Belki senin bünyende işe yarar, kim bilir...

    Bana da saçma geldi. Duyduğuma göre, bazı bebeler üçer beşer içmiş sütü. Amaan iddia çok... Mehtap'a da dediğim gibi, malzeme çıktı. Artık abartırlar abartırlar.

    Evet, ilginç bir iltifat... Üslup farklı.

    YanıtlaSil
  5. Amiiiin diyelim.. AAAmiiinn

    YanıtlaSil
  6. maşallah dedirt :))
    hiç bir işe yaramıyor değil mi?bende de yaramaıştı:))

    YanıtlaSil
  7. NABRUT, Deyin maşallahları siz :)
    Ayy evet yaa, yaramadı...

    YanıtlaSil

Her fikir değerlidir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...