1 Mayıs 2012 Salı

Çok Yönlü (Versatile) Blogger Ödülü



Çok taze!
Gelin gelin...
Valla taze... 

Daha önce gelen birkaç ödül ve mim hakkında yazamadığım için özür diliyorum. Yazmayı çok istedim ama tam anlamıyla fırsat bulamadım. Sonrasında da zaten ne neydi, kimden geldi derken arada kaynadı gitti. 

Ama bugün başına oturmuşken sizi post yağmuruna tutabilirim. 

Hem bahar temizliğine de keyifli bir ara vermiş olurum.  :)
Belki de kaçamak...

Çok Yönlü Blogger Ödülü'nü sevgili blog arkadaşım Sade ve Derin'den aldım. Sağ olsun, yine beni unutmamış.

Öncelikle, bu ödül yazımı okurken Johann Pachelbel'in "Canon in D Majör" adlı eserinin fantastik versiyonunu dinlemeniz gerekiyor. Ben de bir yandan yazıyor, bir yandan dinliyorum. Ruhum dolsun...

Siz zahmet etmeyin, hemen şuracıkta;




Açın bakalım sesini, dinleyin güzelce...

Şimdi de, ödülümün gereklerini yerine getireyim;

1. Siz de 11 arkadaşınıza vereceksiniz bu ödülü.



Seçim yapmak zor ama bakalım...



Ben de, blustyle, esved, Kuulumsu Kadın, çalıkuşu, AsiRuh, Hayal Meyal, Maya, NABRUT, greta, gulsah, Amak-ı Hayal, seymsomething, doctorsherlock, Mehtap, Senden Benden Bizden, biricitconsungünlüğü'ne hediye ediyorum. 


Hatırlayamadıklarım için kusura bakmayın, yazımı okuyan herkes yazabilir. Biliyorum bu pek güdüleyici değil ama vesile olduğumu görmek beni çok mutlu eder, inanın... 


2. Ödül aldıklarını bloglarına gidip haber vermeniz gerekiyor. 


Vereceğim Allah'ın izniyle. Hele bi şu yazının sonuna varalım... :)

3. Kendimizle ilgili 7 gerçek paylaşıyoruz.


Tamamdır!

*** Bu sene içerisinde kişisel gelişimim için büyük adımlar attığımı düşünüyorum. Blog yazmanın da katkısı ile, bakış açımın çeşitlendiğini, ufkumun genişlediğini düşünüyorum. Hani derler ya, "hayatımın dönüm noktası" diye. Şimdiye kadar bu sıfatı ekleyebileceğim tek zaman bu zamandır. Belki ileride daha önemlileri ile karşılaşacağım belki ama. Birçok açıdan kendimi geliştirdiğime inanıyorum. Ve daha fazlası... Görünmeyen, vakti gelince ortaya çıkan özellikler de var. İçimde özenle bir hazine saklıyorum sanki. 



*** Karakalem çizmeye başladım. Çok fazla bir şey beklemeyin ama başlangıç için iyi olduğumu söylüyor arkadaşlarım. Devamı gelir inşallah.


*** Su manyağıyım. Susuz yaşayamam. Ablam gilde musluktan akan su temiz olduğu için bir hafta doğru dürüst içememiştim. Eve geldiydik, kana kana içtim. Çok şükür Ya Rabbi!


*** Çok titiz değilim belki ama düzenliyim. Titizden kastım, aşırı değilim yani. Bunu hastalık derecesine getirenlere de üzülüyorum. Bırak gitsin yaa, hayatını yaşa...


*** Hayal kurmayı unuttuğumu fark ettim. Hayal kurduğumu zannediyordum ama hayal değilmiş onlar. Sadece gerçekleşme ihtimali çok büyük olan şeyleri kafamda görselleştiriyormuşum.



*** Hafızamın çok iyi olduğunu düşünüyordum. Ama artık unuttuğum şeyler oluyor. Malum, çocuk aklım. Zaten 15-16 sene yaşamışsın, hatırlamak kolay. Yaş arttıkça unutma da artıyor doğal olarak. :D
Yazdıklarımın bazılarına şaşıyorum hatta. "Ben bunu niye yazdım? Ne zaman  yazdım? Aaa, böyle mi olmuş?" 
Bunun yanında bir Güney Kore filmini izlediğimden beri bu tür bir rahatsızlık yaşayacağım korkusu var. Bilenler hatırlar. Kız unutyordu, kocası notlar yazıyordu öyle. Bir de beynimde tümör olduğuna dair aptalca bir düşünce. İçten içe tabi.

*** Tüm bunlar bir anda benden nasıl çıktı, şaşkınım... Sanırım uzun süredir yazamamanın verdiği bir sıkıntı, bir dışa vurum. :p 

4. Size ödül veren kişiye teşekkür edin.


E, tabi. Sade ve Derin'e teşekkürü borç bilirim. Beni bu ödüle layık gördüğü ve unutmadığı için. Sanırım yorum yazmadığım için bana dönmüş, okuyamadığım için de kusura bakma. Sana zahmet verdim. :( 


Aslında bu ödüle layık mıyım, onu da bilmiyorum. Çok yönlü olabildim mi acaba?..


5. Versatile Blogger Ödül fotosunu blogunuza ekliyorsunuz.

En başta.

Sevgiler,

Ve 1 Mayıs, İşçinin ve emekçinin günü, kutlu olsun!!



8 yorum:

  1. öncelikle bu ödüle layık gördüğün için teşekkürlerimi tekrarlıyorum:)

    unutkanlık durumu bende de var aynı filmi izledim ve aynı şeyleri düşünmüştüm:)

    YanıtlaSil
  2. ödülümü aldım teşekkür ediyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Asiruh, rica ederim.
    De mi yaa, niyeyse öyle oluyor?

    YanıtlaSil
  4. NABRUT, rica ederim, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  5. Canım benim bu ödüle layık görüldüğüm için çok mutlu oldum, teşekkür ederim şimdi ne yapmam gerekiyor? :)

    YanıtlaSil
  6. Canım benim yaptıklarımı yapman gerekiyor :)Bu 5 maddeyi yerine getireceksin sadece ;)

    YanıtlaSil
  7. Tamam canım en yakın zamanda yapacağım :)

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim ödül için
    biraz geç olsa da yanıtlamış bulunuyorum :)

    YanıtlaSil

Her fikir değerlidir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...